A tapasztalat


Feladatok:

  1. Írd le, mi pontosan egy tapasztalat?
  2. Ha van már valmilyen terméked, vagy szolgáltatásod, akkor vezesd be a tapasztalat kérést!
    Gondoskodj arról, hogy a tapasztalatait „következmények nélkül” elmondhassa. Amikor egy pincér megkérdezi az étteremben, hogy ízlettek az ételek, az emberek gyakran nem őszinték. Ha nem ízlett az étel, sok esetben akkor is azt fogják mondani, hogy jó, mert udvariasak akarnak lenni. Sokkal pontosabb képet kapna egy étterem, ha az étkezés végén egy papírra kérné a válaszokat, amiket a kijáratnál be lehet dobni, és a vendég eldönthetné, hogy megadja-e rajta a személyes adatait.
  3. Írd el, mi az első és legfontosabb lépés, amit meg kell tenned egy elégedetlen ügyféllel?
  4. Fejtsd ki, hogyan használhatod több bevétel szerzésre a tapasztalatkérést, a hitelességnövelésen kívül?
  5. Mit tennél, ha az ügyfélszolgálaton nem tudnának megnyugtatni egy elégedetlen vásárlót?
  6. Amikor a vásárló felvette veled a kapcsolatot bármilyen ügyben, akkor… (folytasd a mondatot!)

Elvesztél? Semmi gond!

Fogadd el a 45 napos kihívásomat itt, és ennyi idő alatt a nulláról felépítjük az üzleted, vagy csúcsrajáratjuk a marketinged!

Fogadd el a kihívásomat itt >>

Hozzászólások

János Somoskői képe

Szia!

Itt is nagyon hasznos tartalmakat osztasz meg. Kösz!
A prezentáció folyamatábráját milyen programmal készíted?

Müller Péter képe

Keynote-tal készítettem. Ezt alapból jár az OSX-kez Mac-eken.

János Somoskői képe

Kösz!

Új hozzászólás